Bij deze laatste wedstrijd van het seizoen is Tom van Herpen onze Pupil van de Week. Tom is bijna 10 jaar en woont op de Zwarte Plakweg. Hij speelt in de JO10-2 van onze SJO, daar is hij keeper maar ook verdediger. Het leukste aan voetbal vindt hij om de bal flink hard weg te trappen. Zijn voetbaldroom: keeper zijn bij America 1! De favoriete club van Tom is Ajax, en zijn favoriete speler is Ronaldo, want die juicht zo leuk.
Een andere hobby is Jong Nederland. Tom vindt het spannend maar wel heel leuk om Pupil van de Week te mogen zijn bij de wedstrijd America 1- Toxandria 1. Tom hoopt dat de keeper goed zijn best gaat doen, zodat hij er veel van kan leren. De voorspelling: winnen natuurlijk! Dat zou super zijn!
We wensen je heel veel plezier zondag!

















