Categorie: Pupil van de Week

Pupil van de week: Feiya Tielen

Onze pupil van de week op zondag is Feiya Tielen. Ze woont in America en speelt in de JO10-2 van onze SJO. Feiya is een echte middenvelder. Ze vindt het leukste aan voetbal, dat je met je team goed kan samen werken. Een echte teamplayer dus!
Als voetbalfan heeft Feiya ook een droom: ze wil speelster van Ajax worden. En haar grote voorbeeld is Cristiano Ronaldo. Haar andere hobby`s zijn naar Jong Nederland gaan en knutselen.
Ze vindt het een beetje spannend om pupil van de week te zijn, maar het lijkt haar ook heel leuk. Feiya  denkt dat America 1 gaat winnen met 4-2 van SV Oostrum 1. Dat zou een mooi resultaat zijn! We wensen je veel plezier zondag!

Pupil van de Week: Suus Derix

Deze week is onze pupil van de week Suus Derix.
Suus is 10 jaar en woont in America. Ze speelt in de JO10-2 van onze SJO. Suus is een echte verdedigster. Het leukste aan voetbal vindt ze natuurlijk scoren en gewoon buiten met haar team voetballen. Suus droomt ervan dat ze een keer kampioen mag worden. Ajax en Barcelona zijn haar favoriete clubs. Bij Barcelona kijkt ze vooral naar Frenkie de Jong, want dat is haar favoriete speler.
Suus houdt zich naast voetbal ook graag bezig met tekenen en knutselen. Ze denkt dat ze het heel leuk gaat vinden om pupil van de week te zijn bij de wedstrijd van onze dames van America VR1 tegen Leveroy/DFO’20 VR2. Ze denkt dat het een spannende wedstrijd gaat worden, maar dat onze dames gaan winnen met 3-2.
Dat zou een mooi resultaat zijn, Suus! We wensen je veel plezier zondag!

Pupil van de Week: Kai Janssen

De winterstop zit er weer op, en de eerste pupil van de week in 2026 is Kai Janssen.
Kai is 9 jaar en woont in America.
Hij speelt in de JO10-1 van onze SJO, daar is hij een echte laatste man. Wat hij zo leuk vind aan voetbal is de aanval van de tegenstander eruit halen, en als hij dan soms ook nog een goal maakt is het helemaal leuk! Hij droomt ervan om bij Ajax te mogen voetballen, dat is dan ook zijn favoriete club. En zijn favoriete speler is Lionel Messi. Het is dan ook geen verrassing dat voetbal zijn grote hobby is. Kai vind het leuk om pupil van de week te zijn, vooral omdat hij mee mag in het kleedlokaal voor de wedstrijd bespreking, en ook dat hij de aftrap mag doen.
Zijn voorspelling  voor de wedstrijd America 1 tegen Vitesse`08 1 is 3-1 voor onze jongens, dat zou mooi zijn Kai!
We wensen je heel veel plezier zondag!

Pupil van de Week: Siel van Lipzig

Deze week is onze pupil van de week Siel van Lipzig. Siel stelt zichzelf aan jullie voor:
Ik ben Siel van Lipzig, 9 jaar en ik woon op de Zwarte Plakweg in America.
Ik speel in JO-10 1, in de spits of links midden. Het leukste aan voetbal vind ik als ik veel kan scoren en dat ik een leuk team heb. Mijn droom zou zijn om gescout te worden. Mijn favoriete club is natuurlijk Ajax. Ronaldo is mijn favoriete speler. Mijn hobby`s zijn natuurlijk voetbal, papa helpen bij de varkens en drummen.
Pupil van de week zijn vind ik leuk en een klein beetje spannend. Mijn voorspelling voor de wedstrijd America 1 – SSA S.V. Lottum-GFC`33 1: 7-3
Siel, dat is een hele mooie voorspelling, we hopen dat die uitkomt! We wensen je heel veel plezier zondag!

Pupil van de week: Owen Steeghs

Deze week is onze pupil van de week Owen Steeghs.
Owen is 8 jaar en woont in America. Hij speelt in de JO10-1 van onze SJO. Owen is een echte spits, maar speelt ook vaker op links. Hij vindt het leuk om te tackelen, uiteraard netjes op de bal. Zijn grote droom is om te spelen bij Bayern München, en hiermee dan de Champions League te winnen. Zijn favoriete clubs zijn Ajax en Bayern München, en zijn favoriete speler is Sergio Ramos. Naast voetbal, is vissen ook een hobby van hem.
Owen vindt het heel gaaf om pupil van de week te mogen zijn, bij de wedstrijd America 1- SVS 1 en hij heeft er veel zin in! Owen is vol vertrouwen voor zondag, hij voorspelt een mooie 3-1 overwinning!
Laten we dat hopen, Owen, wij wensen je heel veel plezier zondag!

Pupil van de week: Ryan Baltussen

Deze week is onze pupil van de week   Ryan Baltussen.
Ryan is afgelopen woensdag 17 september 9 jaar geworden. Hij woont op de Vossenheuvel. Ryan speelt in JO 10-1, van onze SJO. Je ziet hem daar meestal actief op het middenveld. Het leukste aan voetbal vindt hij acties maken en natuurlijk scoren!
Als Ryan over voetbal droomt, dan droomt hij dat hij profvoetballer bij Ajax is, en dat hij dan shirtje mag ruilen met Lionel Messi, want dat is zijn favoriete speler. Het mag duidelijk zijn dat voetbal een grote hobby is van hem. Hij vindt het dan ook superleuk dat hij deze week pupil van de week mag zijn bij de eerste competitiewedstrijd dit seizoen van America 1 – Leunen 1.
Ryan heeft er vertrouwen in en denkt dat het een spannend potje wordt, waarin America met 2-1 gaat winnen!  Laten we het hopen Ryan, wij wensen jou heel veel plezier zondag!

Pupil vd Week: Ruben Anker

Op zondag 10 november 2019 bij de wedstrijd
America 1 – Montagnards 1

Hoi, Ik  ben Ruben Anker, bijna 10 jaar oud. Ik voetbal voor het 3de seizoen bij de voetbalclub AVV America. Ik fiets op mijn mountainbike naar de training, want dat doe ik ook graag. Ik ben een Ajax-fan, mijn favoriete speler is Donny van de Beek. En het liefste eet ik Spaghetti, Pizza en Champignonsoep en ik voetbal vaak met mijn broer Sven op het voetbalveldje en ik speel vaak op mijn Xbox FIFA19.

Pupil vd Week: Xavi van Herpen

Op zondag 27 oktober 2019 bij de wedstrijd
America 1 – DEV-Arcen 1

Ik ben Xavi van Herpen en word volgende week 9 jaar. Mijn grootste hobby is voetballen. Dit doe ik dan ook het liefst de hele dag. Ik speel bij JO10-1 met mijn vriendjes uit America en Meterik. Tadic is mijn favoriete Eredivisie voetballer en Ajax mijn favoriete club.

Pupil vd Week: Ties Siks

Bij de America 1 – DEV-Arcen op 31 maart 2019 is:

Ties Sikes

Pupil van de Week

Ties is 9 jaar en woont met pappa, mamma, lotte, elle, gijs en wout op Jacob Poelsweg.
Voetbal vindt ie super leuk en vooral aanvallen en dan proberen een goal te maken vind ie tof. Verder vindt hij ’t leuk om naar Jong Nederland te gaan, te logeren bij vrienden of familie en thuis pappa te helpen en dan rond te rijden op de grasmaaier of de tractor.

Pupil van de Week

Bij de wedstrijd America 1 – Meterik 1 op 11-11-2018 is:

Koen Arts

speler vd week Koen Arts

Pupil van de Week

Koen woont samen met zijn broer Teun en broertje Ties en papa en mama.
Hij is 9 jaar en vindt het leuk om te voetballen. Koen doet graag keepen bij de JO11-2. Sinds dit jaar krijgen ze ook nog serieuze keeperstraining, wat hij erg leuk vindt en veel van leert.
Koen gaat graag naar Jong Nederland. Verder vindt hij het leuk om quad te rijden en thuis te ravotten in de tuin. Als opa Jan met de vrachtwagen langskomt staat hij altijd paraat om mee te gaan. Hij doet ook graag timmeren en zagen. Papa helpen vindt Koen erg leuk, en later als hij groot is, gaat ie bij papa in de schuur werken of bij ome Twan op de boerderij.